Download algemene voorwaarden

Algemene Voorwaarden, Retourneren en Informatie
 
Gegevens

Kersbergen Harnachement Onderhoud, handelend onder de naam TuigOnderhoud.nl en LED's Ride
Houtrustweg 496 (géén bezoekadres)
2583 GA  Den Haag
mailadres:         info@tuigonderhoud.nl
telefoon:            06-16451740 (alleen via WhatsApp of sms)

KvK nummer:      58484744
BTW nummer:    NL 153.653.863.B01
Bankgegevens:  NL63 INGB 0006661622
Bic code (alleen bij betalingen vanuit het buitenland) : INGBNL2A

Copyright
Een particulier of bedrijf dient op geen enkele manier gebruik te maken van de teksten, foto's of logo's van Kersbergen's Harnachement Onderhoud.
Hieronder vallen de websites, advertenties, Facebook pagina's en overige social media van TuigOnderhoud.nl en LED's Ride®.
Alleen de verkooppunten van LED's Ride krijgen toegang tot het gebruik van de teksten en foto's, na toestemming.


Prijzen
Alle genoemde prijzen op deze website zijn inclusief  BTW. Type- en invoerfouten voorbehouden. Wij zullen echter zonder overleg met u geen ander bedrag factureren dan op uw email bevestiging vermeld staat. Wij factureren de prijs die op het moment van uw bestelling actueel is. Aan het feit dat u op een eerder tijdstip een lagere prijs heeft gezien, kunt u geen rechten ontlenen.
Acties
Voor alle Acties geldt = zolang de voorraad strekt.

Totstandkoming van de overeenkomst
Zodra u uw bestelling heeft gedaan wordt deze door ons in dank aanvaard en verwerkt.
Wij behouden ons echter het recht voor om uw bestelling niet direct uit te voeren of te weigeren op grond van bijvoorbeeld de hoogte van het totaalbedrag van uw bestelling, openstaande facturen of uw betalingsgedrag in het verleden. Uiteraard nemen wij dan direct contact met u op (uiterlijk binnen 2 werkdagen). Als u in het verleden niet of te laat aan uw betalingsverplichting heeft voldaan zullen wij uw bestelling met  betaalwijze "eenmalige machtiging", "doorlopende machtiging" of "op rekening" niet aanvaarden. Wij zullen u dan per e-mail of per telefoon verzoeken om uw bestelling opnieuw te doen en dan te kiezen voor online betalen met IDEAL of door een vooruitbetaling. Ook als u onder een andere naam of adres bestelt en wij hebben gegronde reden om aan te nemen dat het om dezelfde persoon gaat hebben wij het recht uw bestelling te weigeren.
 
Verzendingen
Verzend- / behandelkosten
Onder verzend- of behandelkosten wordt verstaan, alle lever adressen in Nederland en Europa.
De verzendkosten (met track and trace) voor een brievenbuspakket binnen Nederland bedragen € 3,95 (o.b.v. de afmeting en gewicht) en een Postpakket binnen Nederland bedragen € 6,95.
Kleine artikelen (tot 250 gram) worden per luchtkussen envelop verstuurd voor
 € 2,92, zonder track and trace code. U kunt kiezen voor de extra optie: verzenden met track and trace. Zonder track and trace versturen is dan ook op eigen risico.
De verzendingskosten voor overige landen zijn afhankelijk van het land van aflevering. Hiervoor dient u contact met ons op te nemen.
Alleen in Nederland;

Levering in overige landen / Europa
Voor levering in Europa neemt PostNL (of DHL) de levering van uw bestelling voor haar rekening.
Voor zover mogelijk, wordt uw bestelling in één pakket bezorgd. 
PostNL bezorgd aan huis en gaat vanaf € 10,- excl. 21% btw

Levering in Nederland
Voor leveringen in Nederland neemt TuigOnderhoud.nl uw bestelling over en wordt bezorgd door PostNL.
Voor het overige gelden dezelfde condities als in België.

Levertermijn
De daadwerkelijke levertermijn van het merendeel van alle online geplaatste bestellingen hangt nauw samen met de voorraadindicatie. Algemeen, en indien voorradig, geldt een levertermijn van drie (3) werkdagen in België en Nederland, na betalingsontvangst.  Indien niet voorradig geldt een levertermijn van tien (10) werkdagen, onder voorbehoud van uitzonderingen. Genoemde levertermijn kan verlengen rond feestdagen, zoals Kerst en Pasen. Voor levering op de Waddeneilanden moet met minimaal één extra werkdag rekening worden gehouden. Levertermijnen voor overige landen variëren. Gelieve hiervoor contact met ons op te nemen.

Nalevering
Indien wij een product dat op deze website staat na moeten leveren, berekenen wij uiteraard geen extra verzendkosten. Voor nalevering van producten die wij op uw verzoek bij één van onze leveranciers bestellen, berekenen wij de kosten voor standaardverzending. Aan toezeggingen met betrekking tot de termijn waarop wij een product denken te kunnen leveren, kunnen geen rechten worden ontleend.
 
Afleveradres
Als afleveradres hanteren wij het adres waarop wij u ons heeft toegestuurd.
Als u uw bestelling op een ander adres geleverd wilt hebben, kan dat natuurlijk.
U dient dit dan wel bij uw bestelling te vermelden.

Retourneren
Algemeen
Redenen om uw product/bestelling terug te sturen:
- u heeft zich vergist of u bent ontevreden (tevredenheids garantie)
- levering van een defect of verkeerd product
- productschade opgelopen tijdens transport
In dit geval is er sprake van een retourzending. Hierna volgt een korte omschrijving hoe u te werk moet gaan voor het terugsturen van de door ons geleverd(e) product(en).
Opgelet! Uw retourzending moet gefrankeerd zijn. Ongefrankeerde zendingen worden geweigerd. Vermeld steeds uw bank- of gironummer wanneer u de zending terugstuurt.
Dit versnelt de terugbetaling van het aankoopbedrag. Meer info over de ontvankelijkheid van uw retourzending, volgt hierna.

Retourprocedure
1.  neem contact met ons op via e-mail (info@tuigonderhoud.nl) alvorens het artikel te versturen.
2.  voeg een kopie van uw factuur of pakbon met daar op
3.  een duidelijke omschrijving van uw klacht/probleem
4.  de retourzending bevat het totale product (ook de verpakking)
5.  een stevige verpakking van uw retourzending
6.  uw contactgegevens (e-mailadres en/of telefoonnummer)
7.  Let op dat uw zending voldoende gefrankeerd is

Retourkosten
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, behalve wanneer het ontvangen artikel kapot is of als er een geheel verkeerde product geleverd is.
 
Tevredenheids garantie / Afkoelingsperiode
Klanttevredenheid staat hoog in het vaandel bij TuigOnderhoud.nl. Wij willen dat u tevreden bent met uw aankoop. Wij hebben er dan ook alle begrip voor dat u zich heeft vergist bij de keuze van uw aankoop of dat u misschien ontevreden bent over de wijze waarop de bestelling is verlopen. In zulke gevallen, heeft u de gelegenheid om binnen zeven (7) dagen uw aankoop, ongebruikt, terug te sturen naar TuigOnderhoud.nl ( zie gegevens boven).
Hierbij dient u de volgende punten nauwlettend in acht te nemen:
- het product moet compleet zijn
- teruggestuurd in de oorspronkelijke en onbeschadigde verpakking
Beschadigde en/of gebruikte producten worden niet terugbetaald. De kosten en het risico voor het terugsturen van aankopen zijn voor rekening van de klant. Deze afkoelingsperiode van zeven (7) dagen geldt uitsluitend voor consumenten.
Producten die niet voor terugbetaling in aanmerking komen:
- geopende verbruiksartikelen (bij diervoeding of elastiekjes)
- beschadigde artikelen, te wijten aan het ondeugdelijk gebruik cq. hanteren van  klant
- incomplete artikelen
Ontvangen artikel blijkt op het moment van levering defect, verkeerd of niet aanwezig.
Een product dat direct na aanschaf (door ons) verkeerd geleverd is, defect blijkt te zijn of niet in de geleverde bestelling zit moet binnen zeven (7) dagen gemeld worden bij TuigOnderhoud.nl. Neem telefonisch of per e-mail contact met ons op.
Een verkeerd ontvangen of defect product moet in zijn originele verpakking terug worden gestuurd.
De portokosten voor het terugzenden zijn dan voor rekening van TuigOnderhoud.nl. De verzendkosten alsmede het vervangartikel komt ten laste van TuigOnderhoud.nl
Bestelling incompleet..
Mist u een artikel in uw bestelling, neem dan binnen 7 dagen via de email (info@tuigonderhoud.nl) contact met ons op.
Hierbij moet u:
- Het verzendmateriaal (doos, vulmateriaal ect.) bewaren
- Foto van de inhoud maken
Wij hebben in ons bestand altijd:
- een foto van de zending
- het gewicht van de zending 
- en waar van toepassing de nodige gegevens van onze verzendpartner.
- kopie van de pakbon
Komt u ná 7 dagen met de vraag om reclamatie dan kunnen wij hier helaas niet op ingaan (dat wil zeggen,het nasturen van artikelen of retourneren van het aankoopbedrag of een deel daarvan).
Transportschade
Aanvaard NOOIT een beschadigd pakket bij ontvangst. In dit geval neemt de postbode het pakket terug in ontvangst en is verplicht het pakket aan TuigOnderhoud.nl te bezorgen. Breng TuigOnderhoud.nl via e-mail onverwijld van de klacht op de hoogte.
Aanvaard u het pakket wel, en de inhoud blijkt beschadigd te zijn, dient u de verpakking te bewaren en onmiddellijk hiervan melding te maken via e-mail.
 
Algemene Garantie
Op een deel van de producten op deze website geldt een garantietermijn van 2 weken. De garantie betreft fabriek- en/of materiaalfouten en vervalt als er reparaties door derden zijn verricht, de gebreken zijn ontstaan door oneigenlijk gebruik, het opleuken of aanpassen van het artikel, als het artikel slecht is onderhouden of als er sprake is van nalatigheid. Als bij normaal gebruik, volgens de bestemming van het betreffende product, gebreken optreden, worden deze door TuigOnderhoud.nl kosteloos hersteld. Het kan zijn dat wij u gratis een nieuw onderdeel toesturen, dat wij het product gratis omruilen voor een nieuw exemplaar of voor een vervangend product. Indien wij u met geen van deze alternatieven een bevredigende oplossing kunnen bieden, zullen wij het aankoopbedrag (excl. verzendkosten) op uw rekening terugstorten. Indien u aanspraak wilt maken op de garantie, verzoeken wij u om even contact met ons op te nemen (telefonisch: 06-16451740 of per email info@tuigonderhoud.nl). 

Betaling
Vooruitbetaling/Overboeking
Als u besteld heeft ontvangt u binnen enkele minuten een bevestigingsorder per e-mail. Hierop staat het totaalbedrag wat u aan ons moet overmaken. Vermeld u bij uw betaling altijd het bestelnummer, betaling zonder bestelnummer kunnen extra vertraging oplopen. Zodra uw betaling binnen is worden de bestelde artikelen binnen 3 a 4 dagen naar u toegestuurd (zie Levertijden). Onze bankgegevens: ING – Den Haag no. NL63 INGB 0006661622 - voor betalingen vanuit het buitenland: IBAN no. NL63 INGB 0006661622 - BIC no. INGBNL2A
Bij betaling per bank of giro dient het bedrag binnen 10 dagen op onze rekening te zijn bijgeschreven.
Online betalen
U kunt op onze site online betalen met Ideal, PayPal of via vooruitbetaling; u rekent hiermee af in uw eigen vertrouwde bankomgeving met de eigen specifieke beveiliging van uw bank. Als u al internet bankiert kunt u eenvoudig uw bestelling online afrekenen bij uw eigen bank. Wij zullen uw bestelling altijd aanvaarden en uitvoeren. Indien de levertijd onverhoopt langer is dan toegezegd zullen wij contact met u opnemen over eventuele terugstorting van het bedrag op uw rekening. Uiteraard kunt u bij het uitblijven van een levering altijd contact met ons opnemen en verzoeken om het bedrag terug te storten; wij zullen binnen 14 werkdagen gehoor geven aan dit verzoek. Nader belangrijk: Mocht u het betalings/ideal traject niet goed doorlopen of afbreken, dan wordt u daarvan per email op de hoogte gebracht en zal er een nieuwe betalingslink naar u verstuurd worden. Als uw betalingslink/bestelling vervalt kunt hier dan ook geen rechten aan ontlenen, uw bestelling wordt dan ook niet als reservering gezien.
Status van uw bestelling
De status van uw bestelling kan geverifieerd worden aan de hand van het bestelnummer (bijvoorbeeld 15001) op uw online-factuur, die u via e-mail heeft ontvangen bij het plaatsen van uw bestelling. Nadat uw bestelling per e-mail werd bevestigd en u uw betaling heeft voldaan met de IDEAL link, ontvangt u kort daarna via e-mail nadere details over de status van uw bestelling. 
Nader belangrijk: Mocht u het betalings/ideal traject niet goed doorlopen of afbreken, dan vervalt de betalingslink en de bestelling na 24 uur. 
Als uw betalingslink/bestelling vervalt, kunt hier dan ook geen rechten aan ontlenen. 
Productinformatie
In deze online shop zullen wij altijd de laatst beschikbare informatie over een product vermelden. Op grond van nieuwe inzichten, de beschikbaarheid van grondstoffen of aanpassingen in de wetgeving blijven fabrikanten producten verbeteren en aanpassen. Niet altijd worden wij daar direct van op de hoogte gesteld waardoor het voor kan komen dat de informatie op de website af kan wijken van de informatie die u bij of op het product aantreft.

Klachten en problemen
Klanttevredenheid, daar draait het allemaal om bij TuigOnderhoud.nl.
Onze klantenservice helpt u dan ook graag verder bij al uw vragen en/of opmerkingen betreffende uw aankoop of ondersteuning bij uw aankoop.
U kan dit doen via:
1. e-mail:  info@tuigonderhoud.nl
2. telefonisch:  06-16451740
Bereikbaarheid
Telefonisch (WhatsApp & SMS):
dinsdag t/m zaterdag (van 9:00 tot 17:00)
Email:
dinsdag t/m zaterdag (van 9:00 tot 17.00)
Aansprakelijkheid
TuigOnderhoud.nl aanvaardt slechts aansprakelijkheid voor de door u geleden schade die het gevolg is van een toerekenbare tekortkoming in de nakoming van onze verbintenis of uit onrechtmatige daad, indien en voor zover deze aansprakelijkheid door onze verzekering wordt gedekt. Indien onze verzekeraar om enige reden niet tot uitkering overgaat, dan wel de schade niet door de verzekering is gedekt, is onze aansprakelijkheid beperkt tot de netto factuurwaarde van hetgeen door ons had moeten worden geleverd, dan wel tot het bedrag dat wij ter zake daadwerkelijk op derden verhalen. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade veroorzaakt door overschrijding van de leveringstermijn. Wij zijn niet aansprakelijk voor schade die is veroorzaakt door, of het gevolg is van een gebrek in de van ons gekochte zaken (gevolgschade). Wij zijn niet aansprakelijk voor onjuist gebruik van de bij ons aangeschafte  of gerepareerde producten.
 
 Klachten, geschillen en toepasselijk recht
Mocht u ondanks onze zorg klachten hebben over de producten, of over onze dienstverlening, dan verzoeken wij u deze klachten schriftelijk of per email (info@tuigonderhoud.nl) aan ons kenbaar te maken. Wij zullen er alles aan doen om met u tot een passende oplossing te komen. Mochten wij niet tot overeenstemming kunnen komen, dan wijzen wij u op de mogelijkheid om de klacht voor te leggen aan de consumentenbond. Eventuele geschillen in Nederland dienen te worden voorgelegd aan de bevoegde rechter te Den Haag, of de bevoegde rechter in uw kanton of arrondissement. Op alle met ons gesloten overeenkomsten en daaruit voortvloeiende geschillen is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.
Overmacht
TuigOnderhoud.nl heeft in geval van overmacht het recht om, naar eigen keuze, de uitvoering van de bestelling van een klant op te schorten, dan wel de overeenkomst zonder rechterlijke tussenkomst te ontbinden, zulks door dit schriftelijk aan de klant mee te delen en zulks zonder dat TuigOnderhoud.nl gehouden is tot enige schadevergoeding, tenzij dit in de gegeven omstandigheden naar maatstaven van redelijkheid en billijkheid onaanvaardbaar zou zijn. Onder overmacht wordt verstaan iedere tekortkoming welke niet aan www.tuigonderhoud.nl kan worden toegerekend, omdat zij niet te wijten is aan haar schuld en noch krachtens de wet, rechtshandeling of in het verkeer geldende opvattingen voor haar rekening komt.

Reparaties aan harnachement en te verhandelen (tweedehandse)artikelen voor derden
Werk voor derden
TuigOnderhoud.nl geeft u zeven (7) dagen garantie op de gerepareerde artikelen/harnachement.

Nader belangrijk
Reparaties en te verhandelen tweedehandse artikelen dienen binnen zes (6) maanden, na de dag van afleveren, opgehaald te worden. Worden de artikelen niet gehaald, dan wordt u schriftelijk benaderd en worden de artikelen gedoneerd aan een goed doel.
U kunt ervan uit gaan dat TuigOnderhoud.nl meerdere pogingen zal doen om u schriftelijk en telefonisch te bereiken, voordat de artikelen worden afgedaan.




 
 

Onze topmerken

Retourneren bij TuigOnderhoud.nl

Hier volgt een korte omschrijving hoe u te werk moet gaan voor het terugsturen van de door ons geleverd(e) product(en).
Opgelet!
Uw retourzending moet gefrankeerd zijn.
Vermeld steeds uw bank- of gironummer wanneer u de zending terugstuurt.
Dit versnelt de terugbetaling van het aankoopbedrag, indien van toepassing.

Retourprocedure
1.  neem contact met ons op via e-mail (info@tuigonderhoud.nl) alvorens het artikel te versturen
2.  voeg een kopie van uw factuur bij uw retourzending
3.  een duidelijke omschrijving van uw klacht/probleem op de factuur
4.  de retourzending bevat het totale product + verpakkingsmateriaal
5.  een stevige verpakking van uw retourzending
6.  uw contactgegevens (e-mailadres en/of telefoonnummer en IBAN rekeningnummer bij terugbetaling)
7.  uw terugzending voldoende gefrankeerd is

Retourkosten
De kosten voor het terugsturen van een product zijn voor rekening van de klant, behalve wanneer - het ontvangen artikel kapot is of het verkeerde product geleverd is.

Retouradres
TuigOnderhoud.nl
M. van Hennebergweg 65
2552 BD Den Haag

 

Over TuigOnderhoud

TuigOnderhoud is in 2013 opgericht en is het eerste bedrijf dat zich specialiseerde in het reinigen en onderhouden van harnachement.
Ondertussen zijn wij meer gaan doen dan alleen het onderhouden van het harnachement.
Wij repareren nu ook harnachement en herstellen kleurschade aan het leer.
Ook bieden wij u een diverse artikelen voor de ruiter, de hond en het paard.

 

Contact gegevens

TuigOnderhoud.NL
Houtrustweg 496(géén bezoekadres)
2583 GA Den Haag

mail: info@tuigonderhoud.nl
tel: 06-23089834 (gelieve alleen te app-en of sms-en)

KVK nummer: 58484744
BTW nummer: NL153653863

Alle bedragen zijn  inclusief  BTW    Powered by CCV Shop software webshop